Politie 2.0

De mogelijkheden van de digitale revolutie voor de Nederlandse Politie

Hallo,

Momenteel volg ik als doorstromer de rechercherkundige opleiding. In die hoedanigheid maak ik deel uit van een groep die zich voor Politie Haaglanden bezighoudt met de aanpak van heling. Indien van de grond zal komen, ondersteunt het de korpsprioriteiten woninginbraken en overvallen.

Heeft iemand een idee over hoe we onze kennis over de afzetmarkt van gestolen goederen kunnen verhogen? We zijn overigens uberhaupt benieuwd wat er in het land gebeurt op dit gebied. Met wie werken jullie in deze bijvoorbeeld samen? Indien je er problemen mee hebt om hier te reageren, kun je mij ook mailen.

Vriendelijke groet,

Ninette Tillema

Weergaven: 28

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Bevestig aub de vriendschap, dan kan ik mailen....Theo

Hoi Theo,

Je staat in mijn vriendelijstje ;) Dat van artikel 552 WvSv hebben we al meegenomen in de handreiking die we aan het opstellen zijn voor de wijkbureaus. Ben benieuwd welke tips je nog meer in de aanbieding hebt!! Gr., Ninette

Dag Ninette,

Onder het programma Cybercrime loopt het project Kiezen of Helen. Daar kan ik je veel over vertellen, maar niet alles is geschikt voor Ning. Ik heb je ook een bericht gestuurd om vrienden te worden.

Groet

Koos de Heer

Hallo Koos,

Bedankt voor je reactie! Ik ben reuze benieuwd naar het project Kiezen of Helen!

Gr., Ninette

Hallo Ninette,

Als je de vriendschap accepteert, zal ik je mailen. Ik ben chef van o.a. het Inbrakenteam van de stad Utrecht.

Hallo Sybren,

We kunnen mailen! Ik ben benieuwd naar jullie werkwijze!!

Gr., Ninette

Goed bezig Ninette!

Hoi Ninette,

Ik ben net nieuw hier. Ik zag je berichtje tijdens het doorlopen van de site. Heb je wel eens gedacht aan BOOM bureau ontnemingen openbaar ministerie? Onder het mom van afpakken is veel mogelijk op het gebied van heling en aanverwante delicten.

groetjes,

Remco

Hoi Remco,

Bedankt voor het meedenken!! BOOM ken ik wel, maar daar had ik in deze nog niet aan gedacht.

Ontnemen is een belangrijk middel en zouden we meer moeten gebruiken.

Gr., Ninette

RSS

Wij, de overheid

ConnectedCops.net

Ambtenaar 2.0

Politie op Twitter

© 2013   Aangemaakt door Politie 2.0   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden